De smaakvolle en veelzijdige tomatenbasis

Conformiteit en klachten

Natuurlijk mag u van ons een goede kwaliteit product verwachten. Al onze producten zijn vers en hebben een beperkte houdbaarheid. We hopen natuurlijk dat u van onze producten geniet en u er tevreden over bent. Mocht dat onverhoopt anders zijn, bieden we u graag onderstaande aan.

Bewaarinstructies en gebruik
Zorg dat u de producten bewaart zoals dat bij het product past. We informeren u daarover op de productpagina van het product op deze website en de belangrijkste informatie staat ook op de verpakking. Als u de producten op de juiste manier bewaart zal het product meegaan gedurende tenminste de houdbaarheidsdatum. Na opening zijn onze producten beperkt houdbaar.

Garantie
De producten moeten natuurlijk conform de verwachting zijn die wij op de website schetsen. Dit heet conformiteit en wordt ook wel wettelijke garantie genoemd. Helaas bieden wij geen extra of bovenwettelijke garantie.

Klachten lossen we op
Mocht het onverhoopt zo zijn dat een product niet volgens uw verwachting is, dan horen we dat graag zo snel mogelijk van u.

Klachten lossen we graag binnen alle redelijkheid op. Is het product niet conform de verwachtingen die u er volgens de wet van had mogen hebben, dan zullen we een nieuw product naar u opsturen. Ook andere vragen of klachten vernemen we graag. Om uw vraag of klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen vragen we u het volgende te doen:

Stuur een e-mail naar info@tomatoblend.nl.

Neem in uw e-mail in elk geval de volgende informatie op:

  • Uw naam;
  • Het ordernummer van uw bestelling;
  • De houdbaarheidsdatum op de verpakking van het product;
  • Omschrijving van uw klacht;
  • Uw contactgegevens, waarnaar we mogen antwoorden.

Stuur nooit zomaar een product terug. U maakt dan misschien onnodig kosten en dat zou natuurlijk zonde zijn.

Oplossing
Na uw melding krijgt u van ons binnen uiterlijk 7 dagen een eerste reactie. Afhankelijk van het probleem kunnen wij u een directe oplossing bieden, of hebben wij nog aanvullende vragen. Zo kan het zijn dat wij aan u vragen om eerst foto’s naar ons op te sturen of een sample van het product terug te sturen, zodat wij op basis daarvan kunnen bepalen wat de beste oplossing is.

Wanneer wij deze extra vragen aan u hebben, zullen we u ook zo snel mogelijk berichten over de termijn waarbinnen wij een oplossing kunnen bieden.