De smaakvolle en veelzijdige tomatenbasis

FAQ

Wat is Tomatoblend?

Tomatoblend is dé ideale basis voor soepen, sauzen, tapenades en toppings. De blend bestaat uit 100% heerlijke tomaten en is vrij van kleur- geur en smaakstoffen of andere conserveringsmiddelen. Door de duurzame productie wordt er bovendien niets verspild. Daarom past Tomatoblend in zowel een gezonde als een bewuste levensstijl.

Hoe lang is Tomatoblend houdbaar?

Tomatoblend is in gesloten verpakking 35 dagen houdbaar.
Na openen, mits gekoeld, beperkt houdbaar.

Hoe kan ik Tomatoblend het beste bewaren?

Tomatoblend bewaar je koel en droog. Na openen gekoeld bewaren bij max 7°C en binnen 4 dagen consumeren.

Welke ingrediënten bevat Tomatoblend?

Tomaten, tomatenpuree.

Hoe plaats ik een bestelling?

Druk op de button van de webshop of ga naar het kopje bestellen onderaan deze pagina.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw en verzendkosten?

De prijzen zijn inclusief BTW en exclusief de verzendkosten.

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, wat nu?

Wij lossen dit graag voor u op. Stuur een e-mail naar info@ tomatoblend.nl en wij nemen contact met u op.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dat?

Wij lossen dit graag voor u op.
Stuur een mail naar info@ tomatoblend.nl met de volgende informatie:
Naam en adres
Besteldatum
Wij nemen dan contact met u op.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De verzending & levering worden gedaan via My Parcel (onderdeel van PostNL).
PostNL heeft de hoogste aflevergarantie van alle vervoerders binnen Nederland. Namelijk 98% van de pakketten wordt binnen 24 uur bezorgd.
U kunt er dus vanuit gaan dat uw bestelling de volgende dag (op werkdagen) bezorgd wordt.
Voor meer informatie verwijzen we u naar Verzending & Levering onderaan deze pagina.

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Wij lossen dit graag voor u op.
Stuur een e-mail naar info@ tomatoblend.nl met de volgende informatie:
Naam en adres
Besteldatum
Bevestigingsmail van bestellen en betalen.
Wij nemen dan contact met u op.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Natuurlijk mag u van ons een goede kwaliteit product verwachten. Al onze producten zijn vers en hebben een beperkte houdbaarheid. We hopen natuurlijk dat u van onze producten geniet en u er tevreden over bent. Mocht dat onverhoopt anders zijn, lossen wij uw klacht graag binnen alle redelijkheid op.
Hoe doen wij dat? Zie hiervoor Conformiteit & Klachten onderaan deze pagina.